Buseaelisa Deletedmom_106 postla alakadız ama soğuk baklavayı çok severim her postta sizin yorumlarınızı görünce aklıma düşüyo 😂😂
Deletedmom_106 Buseaelisa haahah hiç sorma genel olarak herkes yazıyo 😂😂 değişecem hamile deilim benimde canım çekiyo
Yagmuraydin Hep ekşi istedi canım limonu asla tek yiyemezdim dilimleyip tuzlayıp yedikçe dhaa cok canım istiyordu tatlıdan midem bulanıyordu oğlum oluyor :)
cokkasmabeabi Merve1602_ yaaa bunu hiç duymamıştım bir demliği tek başıma icebilen ben akşamları çay bile demlemiyorum artık 🥺
bendiyebiriii Merve1602_ ay ben bi kere şeftali istemiştim yani manavın önünden geçerken kokmuştu baya eğer bu aşermek ise o oldu. Bir de sürekli mangal, kebap falan yemek istiyorum. Kızım olacak nasipse☘️🥹
cokkasmabeabi bendiyebiriii oğlumda çok mangal istedim nasip olmadı ayağında leke var. Mutlaka yiyin leke olmasin çocukta
bendiyebiriii cokkasmabeabi ay dün yaptık dolu yağmaya başlayınca binanın içinde yaptı eşim müstakildeyiz de😅 yedim ama yerken kendimden geçiyorum valla😅
Ebrarliva Merve1602_ kız hiç alaksasi yok hicc ilk kızımda sürekli ekşi tuzlu yerdim tatli hiç yemedim şimdide hamileyim kızım olucak ekşi hiç yemedim sürekli tatlı şeyler aserdim yine kız yalan öyle şeylere inanma
Esra-06g Merve1602_ kişiden kişiye değişiyor bence ben tatlıdan midem bulamıyor adını bile duymak istemiyorum🥺 tuzlu ve ekşi yedim cinsiyet erkek
nino033 Deletedmom_106 tatlıdan nefret ediyorum hamilegimden önce aşırı tatlı düşkünlüğü m vardı şuan asla görmek duymak bile istemiyorum oğlum oluyor
cicek52 Merve1602_ aşermenin cinsiyetle bir ilgisi yok. Ben kızımda da bu hamileliğimde de aynı şeyler aşerdim yada tiksindim. Nasipse oğluma hamileyim