Merve1602_ Merve1602_ esraEb annemde bana ve kız kardeşime hamileyken çaydan tiksinmiş ordan biliyorum
esraEb mahirarifmomy allah bağışlasın 🤗 turşu AŞ ermek nasıl bir duygu çok merak ediyorum. 🙈 benimki hep sulu ve soğuk şeyler ayran istiyorum ya da meyve suyu falan. Ama AŞ ermek gibi de değil içim yanıyor sanki sürekli soğuk şeyler tüketmek istiyorum.
Merve1602_ esraEb benimde canım buz istiyordu yedim şuan ölüyorum yataklardayım burnumu silerken yazıyorum size 😂
mahirarifmomy esraEb dizinde mi erkek? Ye tatlıyı hakkıyı filan diyorlardı ama baya turşu gözümün önüne geliyor resmen kokusunu alıyordum 😅
esraEb Merve1602_ sen ne aş eriyorsun mesela. Ben çok heyecanlıyım ilk olacak inşallah 🙏 1 buçuk yıllık evliyim olmuyor diye düşünmeye başlamıştık artık. Tam denemeyi bıraktık bi anda oldu nasıl olduysa. 🙈
Merve1602_ esraEb esraEb ben buz yiyorum sürekli canım çok istiyo erik canım çok istedi ama bulamadık ekşi acı yiyorum
esraEb Merve1602_ çok geçmiş olsun ☺️Ben de sırf dondurma yedim diye geçen hafta çok ağır grip geçirdim,öksürmekten kanamam başladı o derece. Aynı şeyleri yaşıyoruz demek ki 🤗🙈
esraEb mahirarifmomy henüz belli değil ana doktorum kıza benziyor dedi. Valla sadece soğuk ve sulu şeyler istiyor canım. Onun dışında özellikle yemek istediğim ya da görmek istemediğim bir şey yok şu an için.
esraEb Merve1602_ oabttarih9 adresim. EB yazıyor sadece. KPSS sayfam başka hesabım yok 🙈 çocuk olmayınca KPSS hazırlanmaya başladım,öğretmenim. Tam her şeyi yoluna koydum derken bi anda sürpriz 🤗
guzelanne01_ Merve1602_ kızımda ye ekşiyi getir ayşeyi derler ya ☺️canım deli gibi turşu ve etsiz çiğ köfte isterdi yerdim☺️Oğlumdada ye tatlıyı doğur hakkıyı derler ya canım deli gibi yaş pasta isterdi Ve aşırı karpuz istemişti hamile manavından buldurdum eşime yedim☺️
Fatimetncr guzelanne01_ Bende karpuz aşerdim 😇😇😇 benimki de erkek 😂 Annem diyor oğlunun ağzından hep salya akacak sulu sulu karpuz çok yedin 😂
Fatimetncr Ben tatlı aşermiyordum da yiyebiliyordum diyebilirim ama ekşi turşu portakal mandalina bile yiyemiyorum tiksiniyordum Oğlum olacak bilmiyorum artık nasip 😇😇😇😇