Deletedmom_106 Zumzugukodummuzzingillatirim geçmiş olsun zarifeciğim bende Malatyalıyım. Hepimizi yıktı gitti deprem. Hatay usulü dürüm derken bile içim acıdı inan
Zumzugukodummuzzingillatirim Deletedmom_106 aşkım 2 köyüm vardı, her yerde de akrabalarımız. Ne portakal bahçem kaldı ne dedemin adını sen koy dediği dut ağacı ne tırmandığım duvarlar ne koştuğum tarlalar. Ayçiçeklerimizin bile boynu kırık. Güneşe değil yere bakıyorlar. Babamın köyü aşırı küçük ve benim orayı tek sevme sebebim bir kız vardı karşı evde, o kızda ölmüş. Ne diyeyim artık köyüm bile yok :)
bendiyebiriii bademli_puding içine pirinç katıyorsanız yanına yemek bulmak zor oluyor gerçekten. Belki bir çeşit çorba
kahvesever__ Deletedmom_106 biz burda yaşadımız için buranın çikolataları bize ilginç farklı tat gelmiyor ya Türkiye nin herşeyini özledim bende
Zumzugukodummuzzingillatirim kahvesever__ aşkım lâfayette nin lâ Maison Le gourment kısmına koş sana tek önerim ooo tl ile çok pehalıdır amma olsun
Zumzugukodummuzzingillatirim bendiyebiriii aşkım ben yiyerek kilo almıyorum. Komik ama öyle maalesef. Bana kilo yapan şey stres flldld kafama ufacık bir şey takayım bittim ben ağzımda yüzümde vücudumda yaralar çıkıyor onlar kaşınıyor büyüyor falan, şişmeye başlıyorum. Şaka gibi ama benim yediğimi başkası yede 3000 kilo olurdu.
bendiyebiriii Zumzugukodummuzzingillatirim bu hamilelikten önce ben de öyleydim ya.. O eski halimden eser yok şimdi ahshdjd bi de hareket azaldı ister istemez ağırlaşmaya başlıyorum yavaş yavaş. Yani aslındq tam bir ağırlaşma değil de belim çok ağrıyor artık mecbur yavaşladım yani🥹
Deletedmom_85 Durubebegim sağol beybii😍 1 limon suyu, zeytinyağı, tuz, karabiber, pul biber, kırmızı toz biber, kekik , 2 diş sarımsak malzemeleri karıştırıp balıkların üstüne iyice yediriyorum sürüyorum cano enfes bir sos oluyor 💫
bendiyebiriii Siracinannesi ama biri yıksa her gün yerim. Hele kavurup sarımsaklı yoğurtlamasını ya da böreğini😅
Siracinannesi bendiyebiriii aay evet bende çok seviyorum her hafta da yapıyorum bir hafta yemek bir hafta börek olarak 😂
Zumzugukodummuzzingillatirim bendiyebiriii aşkım emzirirken kilo veriyorsun ya ama yemek işini sınırlaman gerekiyor. Sağlıklı beslenme sütün artıyor.
Deletedmom_106 Zumzugukodummuzzingillatirim 🥹🥹 çok acı. . Hatay da Malatya’da uzun süre toparlanamayacak Gbi. Düzelse de eski yaşanmışlık olmayacak. Ben 3 4 ayda bi Malatya ya giderdim ailemin yanına artık gidemicem yer yok yurt yok. Tek tesellimiz sevdiklerimizin canı sağ. Sonsuz şükürler olsun
bendiyebiriii Zumzugukodummuzzingillatirim ay bi doğursam da versem ne güzel olacak. Kendimi obez gibi hissediyorum neyse az kaldı buna da şükür 😅
Zumzugukodummuzzingillatirim bendiyebiriii 90 kilo iken hamile kalan ben 70 e düştüm aşkım rahatlarsııın
bendiyebiriii Siracinannesi 😋 ben de börek yememeye çalışıyorum bu ara ama yoğurtlusunu yapıyorum sık sık. Dolaba da atıyorum haşlayıp biriksin emzirirken çıkarıp bol bol yaparım diyorum. Süt yapar diyorlar da ıspanak daha doğrusu yeşillikler. Hani kolay olsun diye ama dolaptaki de çıkmıyor aklımdan haftada 2 kez falan yiyorum. 32. Haftamda süt geldi göğsümden ahshdjdk
Siracinannesi bendiyebiriii haklısın ye bol bol bende emziriyorum çok tüketiyorum genel olarak sebzeleri 😂😂 az kalmış seninde cinsiyeti ne ☺️
bendiyebiriii Zumzugukodummuzzingillatirim Ay mis. Hamile kaldığımda 55 kilo idim o da kilo almaya çalışıyordum normalde 52 idim şimdi oldum 70. 15 kilo aldım Allah sonumu hayır etsin😅
Deletedmom_85 bendiyebiriii farklı bir lezzeti var ama denemelisiniz farketmiyor bazen sebzeli bazen sade geçen mesela soğan, domates, somon bu üçlüyü yaptım patates falanda koyuluyor nasıl arzu edersen. Hele bir sos tarifim var of off😋