Alimenur Deletedmom_106 geçen bende demiştim eşime yiyelim diye çok severim öğrenciyken çok yerdim canım çekti🤤
bendiyebiriii bademli_puding içine pirinç katıyorsanız yanına yemek bulmak zor oluyor gerçekten. Belki bir çeşit çorba
323832 bendiyebiriii bende kayinvalideye davetliyim bugünlük yemek yapmaktan yırttım zaten çalışıyorum eve gidip yemek yapmak zor gelecekti 🙂
Deletedmom_106 kahvesever__ sizin oraların da çikolatası efsane 😂 yurt dışından komşum Milka getirmişti verdi. Buradakinden daha iri daha güzel daha büyük fındıklıydı.. asla o tadı alamıyorum buradaki lerden
bendiyebiriii Sena00 benimki de seçmez de zaman olarak istemez bazen. Onu bugün değil de yarın yap falan gibi
Siracinannesi bendiyebiriii ıspanak ve makarna yaptım bugün temizlik vardı evde baaya yeter yoruldum 😂
Alimenur bendiyebiriii vazgeçtik yemekten dışardan yiycez sanırsam bugün yemekten yırttım yarına yaparım onuda😂
Elifeski22 Benim eşim dışarda oluyor genelde yiyor arkadaşları ile dün salçalı makarna yapmıştım o var bugün de 😅
Zumzugukodummuzzingillatirim bendiyebiriii mantı kola candır hem kolay hem leziz tam temizlik günlerine layık 🤣 bugünde hava kötü ya benim terelellilerim geldi evi döktüm kocam şok dkdkdk