Ohooo kese için ayrı bebe için ayrı hepsi için ayrı mı gidicem. Zaten önden tecrübeli olanlar bana ‘hemen gitme kese gözükmez’ dediği için 6. Haftaya kadar gitmedim. Alttan da asla baktırmayacaktım. Çünkü riskli. Bir çok tanıdığım alttan baktıktan sonra bebek düştü. Gittiğimde bebekte kesede gözüktü. Kalp atışı da ondan 2 hafta sonra duyuldu👍🏻👼🏻