Merhaba kızlar iki gündür size değerlerim hakkında soru soruyorum bugün doktor randevum vardı keseyi göremedi 4 haftalık şuan görememiz normal dedi haftaya Çarşamba tekrar gel keseyi alttan muayne ile görürüz dedi görmezsek sağlıksız gebeliktir falan dedi çok tedirgin oldum haftaya Çarşamba 5+3 oluyorum siz keseyi ne zaman görmüştünüz