Greenmomy Sibel_72 göbeğin çevresi dediler bana. Bende ilk başlarken buraya sormuştum nereye vuruyorsunuz iğneyi diye genelde herkes çevresine vuruyor sağ sol aşağı yukarı farketmiyor. Yanlar ve üste alışamadım ben çok acıyor oralar 😞
Hazaltass Greenmomy bende dün vururken o kısma vurdum aa acımıyor dedim🙈🙈🙈 6 ayın sonunda anlamış olsamda😂😂
Hazaltass Sibel_72 göbek deliğinden itibaren dört parmak olması lazım Kısaca insülin yerlerine vuruluyor