Belinay0922 Mrb kizlar ben bugun oksapara basladim gobekten.igneyi vurdugu yer cok aciyo normal mi sizce
Busece06 Belinay0922 urmadan once 5 dk buz yap acısını alıyo ilk zamanlar alışma sürecindw çok yakıyo ben çok ağlamıştım çocuk gibi ama acısına sonradan alısıyosun merak etme 🌸
minikmucizemmmmmm Belinay0922 göbek bacak kol hepsi aynı etkiyi veriyor ben başından beri koldan yapıyorum hiç acımıyor, yapmadan önce havasını almayı unutma😊
Sibel_72 Havasını alarak al acısı hafifler kol daha çok acıtıyor bence göbek vurabildigin haftalarca vur
Belinay0922 minikmucizemmmmmm peki cnm cok tsk ederim.valla bugun ilk ignem diye korktum acilde vurdurdum.hemsire havasini almadan yapti bundan sonra evde vururum daha iyi.
Hazaltass İğneyi vurduktan sonra üstüne bastırma o zamanda morarıyor Bazen çok açıyor bazen acımıyor benimde
Greenmomy Hazaltass göbeğin biraz alt tarafı yani daha yağ dokusunun olduğu yerler daha az acıyor bende :)
Sibel_72 Greenmomy göbek deliğinin altına vuruluyor mu bana sadece sağ sola vurun dediler göbek deliği altı üstü yok vurmayın dediler
Hazaltass Greenmomy bende dün vururken o kısma vurdum aa acımıyor dedim🙈🙈🙈 6 ayın sonunda anlamış olsamda😂😂
Greenmomy Sibel_72 göbeğin çevresi dediler bana. Bende ilk başlarken buraya sormuştum nereye vuruyorsunuz iğneyi diye genelde herkes çevresine vuruyor sağ sol aşağı yukarı farketmiyor. Yanlar ve üste alışamadım ben çok acıyor oralar 😞
Hazaltass Sibel_72 göbek deliğinden itibaren dört parmak olması lazım Kısaca insülin yerlerine vuruluyor