Happinessoon Hanımlar Allah aşkına kuranda geçen güzel anlamlı kız isimleri önerin kafayı yiycem isim konusu yüzünden 😓🤗
Sedaince Happinessoon secde ayetinde geçiyor Allah Salih ve Saliha kullarını cennetül meva ya gireceğini söylüyor Yani MEVA ismi yedi cennetten birisinin adı ben onu koymayı düşünüyorum hem anlamlı hem Kuran’da da geçiyor
AZehraa Cisel yumuşak hurma ağacı demek. Hasr süresinin beşinci ayetinde geçiyor ben de Simay Lina koymayı düşünüyorum
Agg0207 34. Haftadayım hala ismi yok kızımın bende her isim postunu okuyorum belki aklıma yatan isim yazar birisi diye 😕😕
Happinessoon Bende çok kararsızım ben beğensem eşim beğenmiyor ben gökçe bade veya almira istiyorum ama eşim hiç birine yakın durmuyor eşimde melek nisa bu iki isimden birini istiyor dün Kayınvalidem bir hocaya sormuş melek ismini koymayın demiş şimdide nisa ismine taktı kafayı eşim onunda gönlü olsun istiyorum ama benim pek içime sinmedi nisa ismi ne yapsamm bilemedim ki
Agg0207 Happinessoon nisa çok güzel bi isim bence bende nida yada nildayı düşünmüştüm bi ara onlarda kulaga hoş geliyor ve aşırı popüler degil o yüzden hoşuma gitmişti
Elaylama Happinessoon bi komşumuzun torunun adı ahsen nisa. Kulağa uyumlu geliyor bi düşünürsünüz diye eklemek istedim.
Sedahoca Happinessoon ben Bade koyacağım Allah aşkıyla demek Kuran’da geçmiyor diye biliyorum ama tasavvuf edebiyatında geçiyor Mevlana eserlerinde 🍓
Happinessoon Agg0207 anlamı kadın demek diye biliyorum daha güzel anlamlı bişeyler daha hoş olmaz mı ki 😕
Prenseskuzum Happinessoon meryem,isra,şura,aksa,bükre,aleyna,benna,ebrar,ecre,elva,nisa,ikra,lina,sara,yüsra kuranda geçen isimler. Manalarıda ck güzel 💕😇
Bilge35 Prenseskuzum Aleyna isminin bu anlamı yok cnm elle tutulur. Üzerimize demek sadece. Ek olarak kullanımı
Kulani geçen gün bir hocayı dinledim. ismin kuranda geçmesi gerekmiyormuş sadece anlamının güzel olmasına dikkat edilmesi gerekmiş. bence bade ismi çok güzel. ve'l ba'su bade'l mevt diye dua bile var. kötü anlamı olsa dua da geçmez diye düşünüyorum
busralivaa Kulani duada şeytan da geçer günah da geçer her turlu kotu sey de olabilir yani. zarf zamir edat gibi manasiz kelimeleri de koyuyolar. kuranda gecip gecmemesine bakmamaliyiz sonucta o isim kitabi degil. anlamı güzel olsun yeter 😊
Rumeysilam Kulani bade sonra demek yalnız, ölümden sonra diyor bade’l mevt derken 🤦🏻♀️ Yani neredeyse anlamsız 😌 Aynı şekilde aleyna mesela, bizim üzerimize demek🤦🏻♀️ Örnekler çoğaltılabilir. Aslında çoğu arapçadaki bağlaç ve edatlar, lâkin kimse farkında değil 😁 Happinessoon
Elaylama Kulani bade aynı zamanda şarap demek. İsteyen koyabilir ama bildiğimi paylaşmak istedim. ☺️ Bence kulağa hoş gelen bir isim ama siz bilirsiniz.
Kulani Prenseskuzum tasavvufta ilahi aşka ulaşmayı sağlayan içecek anlamına da geliyor. kulağa hoş gelen güzel bir isim. bana göre tabi ☺