Mercimekkk1 Gunes63 bende pek sevmiyorum bu tarz isimleri çocuğun doğacağı yılı düşürsek büyüdüğünde arkadaşlarının içinde isminin çirkin olduğunu düşünebilir
Mercimekkk1 GizemKadirr Kayla ne kadar hoş bir isim benim de aklımda Karla ismi vardı Buda alternatif olabilir tabi sağlıkla kucağınıza alın 💓
GizemKadirr Mercimekkk1 cok teşekkür ederim ☺️ cok icimize sinerek koyacağımz bir isim olcak insallah 🥰 anlamı da cok güzeldir galiba icime sinende ondandan sebep ☺️🙏🏻
Ikiz_annesii Benim bu isimde sevmediğim biri vardı o yüzden ben koymam yani aslında çoğu ismi bu yüzden begenemiyorum o isimde birini taniyosam hoşuma gitmiyo😄