Gunes63 Kızlar sizce Nurbanu ismi nasıl ? İsim konusunda halen kararsızız. Ya da önerebileceğiniz kız ismi var mı ?
denizin_annesii Gunes63 ben Lena yada linada kararsizim eşimde mahur ismini çok istiyor bizde daha karar vermedik
-_Esra_- Osmanlı padişahlarından Sarı Selim’in eşi Haseki Nurbanu sultan Işık saçan demek çok manidar bir isim :)) Benim kızımın adı da Tomris Nisa
Gunes63 -_Esra_- Yaa çok teşekkür ederim 🫶🏻🥰 Eşim bu tarz isimleri çok seviyor. Sizin isim de çok güzel sağlıkla büyüsün 🤍
Birglbiray Allah’ın izniyle Umay mina koyacağız biz de. Belki fikir olur. Asena Umay düşünüyorduk oğlum kardeşi olacağını öğrendiğinden beri mina ismin de kararlı olduğu için Umay mina tercih ettik
Mercimekkk1 GizemKadirr Kayla ne kadar hoş bir isim benim de aklımda Karla ismi vardı Buda alternatif olabilir tabi sağlıkla kucağınıza alın 💓