Hemşireler o kadar iyi kiii . Hoca bazen kızıyor bende yumurta toplamadan önce ilacı yanlış kullandım. Eksik kullanmıştım . Yumurtalarımı baskılamıştım. Hatta 3 gün eksik iğne oldum. Sonradan ben sorunca ortaya çıktı ve meryem hoca çok kızdı hak veriyorum çünkü eline yazıp veriyoruz dedi. Sen nasıl böyle hata yaparsın felan demişti inşallah yumurtalarım olgun olur diye çok dua etmiştim çok moralim bozulmuştu . Sena hemşire çok rahatlatmıştı zamanı geri alamazsın önüne bak düşünme o durumu değiştiremezsin pozitif ol demişti . Benimde böyle bir durumum oldu.