Ozge-Ka ElaRose gün gün arayıp bilgi vericekler artık durumlarını. İnşallah kaliteli embriyolarınız oluşur kötü düşünmeyin😊
Ayssloooo ElaRose bizde 9tane idi hepsıde yüksek ama 1tutunamadı bende yenıden denıyecem ınwallah kı hepımız ıcın ıyı olur🤲🏻
ipekmom_ ElaRose canım 1embriyo toplanıp dölleniyor bazen, sen içini ferah tut dua et bol bol. Seni arayıp bilgi verirler hastaneden. Bende 11tane toplandı 6tanesi 5.güne geldi
Hiats Benim son tüp bebekte 27 yumurtadan iki tanesi kalmıştı biri orta kalite diğeri iyi kalite deydi çok şükür ikiside tuttu
Hiats ElaRose birinin gelişimi çok iyiydi 5 güne kadar bekledi diğeri 3. Gün gelişimi yavaşlamaya başlayınca dondurdular
ElaRose Hiats sevindim canım Rabbim isteyen herkese nasip etsin . İnşallah benim de güzel sonuçlarım olur 🤲🏻
ElaRose ipekmom_ hep dua ediyorum çok dua ediyorum Rabbim büyük. Yine de heyecan yapıyorum . İnşallah tutar :(
gizemcivil Benimde 5 yumurtam toplandı 5. Güne 4 kaldı ama 2 adet iyi kalitede kaldı diğer ikisini elediler . 28 şubatta kalan iki yumurtayı da transfer etiler canım . Önemli olan yumurta kalitesi bende az diye üzülmüştüm ama hiç olmayanlar da var öle düşün
ElaRose gizemcivil insan üzülüyor canım aynen . Seviniyorum güzel şeyler duyunca . Ben birdaha yumurta toplatma yapıcam rezervim düşük. Ama inşallah bu yumurtalarım kaliteli olur
Hiats ElaRose inşallah canım benim Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın ben 6 sene bekledim Rabbim kimseyi bu kadar bekletmesin
Armess_loya ElaRose hadi hayırlısı olsun bakalım ❤️inşallah sağlıkla ilerler sağlıkla kavuşursun canım merkez olarak Nerde tedavi gördün❤️
gizemcivil Armess_loya amin inşallah canım benim . Ben istanbul ümraniye hisar hospital da meryem kürekekene gitmiştim . Kendisinden ve ekibinden çok memnunum inşallah güzel ilerlerim♥️🤲🏻