KayraKuzusu 68selda06 oy maşallahh bizde temmuz 24 olarak gözüküyor 20 haftalığız 😇 sağlıkla gelsin adaşımız
Sevda06_05 nurozturk06 yaa bizde oglumuzun adini Yusuf Mihran koyacagiz eger kizimizda olursa onun adinida Mıhra koyacağiz 😍