Surgerynurse Hanımlar 36. Haftadayım Allah izin verirse oğlum olucak ama asla isim bulamadım önerilerinizi yazar mısınız lütfen 🙏 🤦🏻♀️
YagmurAnnesi Surgerynurse Bi Egemen’imiz var 💙 Şimdi de Çağatay koyacağız. Mert ismini de çok beğendik ama eşim kısa diye istemedi. Kıvanç Batuhan Gökdeniz beğendiğim isimler
Binnur-cam Surgerynurse oğlum olsaydı adını ege koymak çok istiyodum hatta yağız ege eşim koyu beşiktaşlı oda kartal ege istiyordu ama kızçemiz olucak Allah nasip ederse inşallah sağlıkla gelsinler senin için beğendiğim isimleride yazim 😊 Yağız ege Kartal ege Ediz Umut Gökalp Göktuğ Miraç Pars Alp Araz
nurozturk06 Mihran ismini çok istiyorum ama eşim begenmiyor bulacam ben diyor bekliyoruz ama isim gerçekten hoş Emir Asaf yada Ömer Asaf Atlas Sadun Eymen
Sevda06_05 nurozturk06 yaa bizde oglumuzun adini Yusuf Mihran koyacagiz eger kizimizda olursa onun adinida Mıhra koyacağiz 😍
Surgerynurse Sürekli isim arıyorum gerçekten zormuş isim koymak aradıkça da sarpa sarıyor gibi hiçbir isme içim ısınmadı anlamadım gitti inşallah doğmadan buluruz🥴
68selda06 KayraKuzusu nisanın 22 si olarak görünüyor 33 haftaligim normal doğum ya belli olmaz sizinki
KayraKuzusu 68selda06 oy maşallahh bizde temmuz 24 olarak gözüküyor 20 haftalığız 😇 sağlıkla gelsin adaşımız