Şuan 16+1 oldum. 13.haftada depreme maruz kaldım o günden beri iğne ve progestan kullanıyorum ara ara kanama ve kahverengi akıntı oluyor. 10 gün doktorum hastanede yatırdı gözlem altına aldı allah razı olsun. Şuan yok ama yarın veya ertesi gün de gelebilir kesiliyor yine geliyor. Doktorum normal dedi 20 haftadan sonra rahatlarsın dedi ama allah kimseye yaşatmasın. Sabahları yataktan kalkmak istemiyorum, kan gelir diye çok korkuyorum. Oğlumu kucağıma almak istiyorum 😢