Kan uyuşmazlığı kısmını bilemiyorum ama bende de maalsef her çeşit kanama mevcut 😤 doktoruma kontrol anında karın ağrım oluyor demiştim bınun üzerine progestan ve iğne verdi. 1 hafta geçmeden pembe su gibi kanama oldum. Bi anda 3-4 tane günlük pedim doldu. Baktım olmuyor o akşam normal pedim de tamamen doldu ama pembe renk. 1 buçuk aydır hala kullanmaya devam ediyorum. Geçen haftalarda siyah renk kanamam da oldu ama ilki kadar yoğun değildi. Doktorum o içeride kalan eski kandır siyah kandan korkma demişti. Salı günü kontrole gideceğim bakalım durumda değişme var mı.