Meridaily kesinlikle yaptırın. Benim daha önce gebelik kaybım olmadı ama cocuk sahibi olmadan önce tüm testleri yaptırırken genetik de yaptırdık
Ve eşimde çok nadir görülen bir kromozom bozukluğu olduğu öğrendik
Sağlıklı çoçuk bulabilmek içinde genetiği ayıklanmış tüp bebek yapıldı
Pgt yöntemi ile sağlıklı olan embriyo bulundu yani.
Bilmeseydik kromozom bozukluğu olucaktı çocuk da. Yani demem o ki sma çok biliyor son yıllarda ama daha bilinmeyen birçol kromozom bozukluğu var.
Bu arada bende se genetikdr kan pıhtılaşması çıktı
Daha hiç gebe kalmadan öğrenmiş oldum bu durumu
Şuan gebeliğimde kan sulandırıcı kullanıyorum.
Genelde defalarca düşük ve ölü doğum yapanlara baktır pıhtışamaya diyor dr
Ben bu testi yapmasaydım belkide pıhtılaşma ile ilgili sorun yaşayacaktım..
Demem o ki inşallah ilerde evlilik öncesi genetik test zorunlu olur. Hem sağlıklı çocuk için hemde
Kayıplar yaşanmadan önlem anlınmış olur