arirangg Meridaily Ben yaptırdığım zaman yeni çıkmıştı, kimse bilmiyordu. Bir buçuk ayda çıktı. Ama şimdi her evlenene yapıyorlar bu nedenle 4-5 ay sürüyor bizim sağlık ocağında
Nmhrkl Meridaily ben evlendikten sonra yaptırdım Eylül’de sonuç çıktı. Kasımda hamile olduğumu öğrendim
himne_ arirangg sonucunu nasıl öğrendiniz biz de yaptırdık geçen sene ekim ayında ama nasıl öğreneceğiz?
Babyykmz Meridaily canm ben yaptirdim ama ozelde yaptirdim şöyleki saglik ocagina eylul ayinda gittim aile hekimimize hem folik asit yazdirdim 3 ay sonra cocuk dusunuyoruz hemde sma tasiyici testi icin esim kan versin dedim dediki kan verirseniz 3 ay sonra yapamazsiniz cunku daha mart ayindakilerin sonuclari gelmedi 6 7 ayda geliyor beklemeniz lazim dedi esimde ben bekleyemem ozelde yaptirirm dedi ozelde yaptirdik sonuc 10 gunde geldi aralik ayinda ilk aydada bebis tuttu zaten. Eger sonuclar kotu gelseydi tup bebek yapiyorlar saglikli embriyo yerlestiriyorlar ve bunu devlet karsiliyor. Herkese tavsiyemdir mutlaka herkes yaptirsin suanda halktan tepkiler var akraba evliligine ve sma tasiyici testi yaptirmadan hamile kalip sma li olan bebeklere para toplamayacagiz diyorlar twitterda gordum tum yazismalari. Ilk bebeklerimiz saglikli diyede dusunmeyin ilki saglikli olup ikncisi smali olan bebekler var. Elinde tasiyici testin yoksa veya akraba evliligiysen para yardimi yapilmayacak diyorlar. Sonuc gelmeden hamile kalmayin.
Meridaily Babyykmz özelde ne kadara yapılıyor acaba? Az önce özel hastaneyi aradım sonuç çıkma süresini sordum da 3 haftada çıkıyor dediler.
Fatmiks Şubat ayında evlenmeden önce sağlık raporu için aile hekimine gittiğimizde yapmışlardı ortalama 2 ayda çıktı ama o zamanlar daha yeniydi şuan daha fazla yoğunluk vardır diye tahmin ediyorum
arirangg himne_ Aile hekimi aradı eşimi. Sonucu şüpheli çıkmıştı. E nabızdan kontrol edin. Orada yoksa aile hekiminize gidip sorun
Mertinannesi0690 Meridaily ikinciye hamileyim ilkinde yaptırmadık çünkü bu kadar yaygın değildi 2. Çocukta risk olur mu acaba
Yulos Eşim ağustosta aile hekimliğinde yaptırdı, aralıkta sonuç çıktı. E-nabızda tahliller kısmında kendimiz gördük sonucu, kimse aramadı