@NurEto benimde 5. Gün embriyosu transferin 9. Günü kanamam olmuştu hatta adet kanaması gibi yoğundu. Hemen acile gidip tahlil yaptırdım sonuç pozitifti🤲🏻Doktorum proluton yaptırmamı söylemişti. Hatta 11. Haftaya kadar sürekli kanama ve yatma ile geçti. Şu an 24 haftalığız her şey yolunda çok şükür 🤲🏻 umudunuzu kaybetmeyin. Ben kanamam olduğu zamanlarda bol bol Kur’an dinleyip dua ettim. Siz de hayırlısıyla güzel haberi alırsınız inşallah 🤲🏻