İnsülün başlatan doktorlara bu değerde hayret ediyorum gerçekten ,doğum doktorum endokrinoloji bölümüne gönderdi ,insülün veremem bu değerlere dedi ,dahiliye ye gittim sen de şeker yok hamilelikte olabilir böyle dalgalanmalar dedi sürekli diyet ile devam ettim ,75 Gr şeker yüklemesi de açlık 88 1.saat 231 2.saat 53 değerler böyle benim doktorlarda mı sıkıntı var anlamıyorum şu an diyetle devam ediyorum