21 haftalık gebeyim bende ilk günden beri sancılarım olağanüstü doktorlar düşük tehlikem olduğunu söyledi ama son 3 hafta falan oldu iyiyim sancımda azalmıştı ama son bir haftadır kendimi çok yoruyorum temizlik vs bugün de suyunu çıkardım galiba çok abarttım ve sancım hiç durmuyor bebekte karnımda hiç durmuyor ve o hareket ettikçe ağrımda artıyor şimdi de sol tarafıma toplanmış taş gibi olmuş ama hareket var içerde ayy biraz uzun ve anlaşılmaz oldu sanırım ama sizce riskli bir durum var mıdır kontrolüme daha iki hafta var