ednurr55 canım o haftalarda hareketler düzensiz oldugu ıcın normal dıye duymustum hatta o haftada bebegım haraket etmıyor dıye doktoruma gtmıstım ultrsnda cok guzel hareket vardı buyuk ıhtımal ben tam hıssetmıyordum.. bizim hafta biraz daha ileri oldugu ıcın kafama takıldı yasayan var mı dıye sormak ıstedım