Biz direk nisanlilik döneminde dedik anne baba ebe dede kardes ismi koyulmayacak. Ortak yol buluruz. Hamile kalinca kararlastirdik erkek olursa o sececek ama tabiki benimde onayimi alacak ve kiz olursa ben. Kizimiz olacak. Sectim isimi icinede sindi. Bitti gitti. Saglikli gelsinler, elleri ayaklari düz olsun gerisi niye bu kadar büyük sorun oluyor. Ne alaka anne adi ebe adi cart adi curt adi. Bunlardan dolay küsmeler konusmalar allahim bir cok kisinin hic cocugu olmuyor. Allah baska dert vermesin