Ayy daha olmamış bile. Allah gönlünüze göre versin . Rabbim kucapınızı boş bırakmasın 🤲🏼 AMA onun babası varsa sizinde var . Ve sizin rızanız yoksa diretmesi çok saçma ya..babacıysa eğer sevsin saysın evlatlığı yapsın . İlla çocuğuna babasının ismini vermesi mi gerekiyormuş
Valla bu isim postları çok fazla çıkıyor. Hep de erkekler kendi baba ve annesinin adı olsun istiyor. Ben bilmiyorum bu anaların babası anası yok mu ?