Evettttt , RABBİM BANADA NASİP ETTİ SONUNDA BİRGün buruya hamile miyim diye yazar mıyım dedim acaba ama şükürler olsun ki HAMİLEYİMMMMM kızlar gördüğünüz üzere profilimden de bakarsanız başıma gelenlerin haddi hesabı yoktu ama vesile oldu o gazlı bez bana ben buna inanıyorum ve şunuda söylemek istiyorum bende herkese banada dua eder misin derdim şimdide ben tüm anne olma hayaliyle yanıp tutuşan güzel anneleri RABBİM TEZ ZAMANDA annelik duygusunu yaşatsın