Balkupu-53 Esra06e bende aynı hafta kalp atışı gibi hissediyodum şimdi 20+6 haftalık olduk küçük küçük tekmeler ucuşuyo içimde 😂😍
Birprensesannesi2525 İlk çocuğumda çok erken hissetmiştim, bunda 19+4 şu an hiç hissetmiyorum ya çok hareket halindeyim ondan olabilir yada karnım çok esnedi yırtıldı 😀😀 yada bu çocuk sakin bilmiyorum 😀 bazen endişe duymuyor değilim ama 20 ve sonrasını bekliyorum
Esra06e Birprensesannesi2525 bende sadece oturunca yada yatınca hissedebiliyorum ayakta iken hiç hissetmiyorum
Gns5501 Esra06e 21. Hafta da artık hissediyorum dedim ve şimdi hiç durmuyor. Gün içinde sürekli tekme atıyor :)
Seyda2676 Ben ilk 17 .haftada kayma gibi hissetmeye başladım şu anda 23 haftalığız ama net bir şekilde hissedemiyorum hala detaylı ultrasona da girdim herşeyi yolunda ama istiyorum ki böyle hareketlerini her an hissedeyim merak ediyorum onu sizde de böyle durum yaşayan var mı
kbra92 Esra06e Canim meraba ben 11 haftaligim ama azda olsa pıt pıt atıyor sanki 😘🤗İkizlere hamileyim