dilekercn 30+5 haftamdayim 2haftadir gece uykularim gitti asiri bel agrisindan yatakta sagdan sola soldan saga donmek tam bir iskence bir turlu uykuya dalamiyorum kollarimda ve bacaklarimda huzursuzluklar ve kas agrilari sizlerden de bu sikayetleri yasayip cozum bulaniniz varmi ?
Tosbik dilekercn ayyynı bn.. Bnde de ayni şikayetler var haftalardir. Gun geçtikçe daha da kötüye gdyor. 35+6 haftaliğım şuan. Uykusuzluktan beynim yandi artik😀
Zeynozeyyo dilekercn sol tarafa yat kan dolasımı ve bebek için en iysi sırt üstü oldunda bebeğin nabzı yavaslıo ben nst de dahi sola yatıyorum
Oznr dilekercn yok yan yatiyorum ama arkama destek yastik koyuyorum. Yan yatinca sadece yan tarafa yuklenmis olumuyor cunku arkaya yastik koyinca daha iui oluyor
Tosbik dilekercn canim insallah dogumdan snra geçer ama onümüzde ki 1-2yil uyku haram yine. Bn unuttum zaten gece uykum geldiginde yüz üstü yatip sabaha kadar uyanmadan mal gbi yatmayi 😀..
Ilkbebek123 Biz nasıl uyuyoruz 😁 uyumuyoruz çünkü naparsam yapayim olmuyor her yerim ağrıyor sabaha kadar postlarda geziyorum bend3 😁😁😁
Zeynozeyyo Uyuyamıoz😁 pert durumum37+5 wc ye sık girmwktn bacak kasılmasın dan el ayak sismesin den cok sukur uyku yok 4-5e kadar otur gece 7 de eşim gidio 2saat dalarsam o sonra uyanınxada oğlusum bir tarafa yıgıldıgı için karın agrısı😁😍👶 buna da sukur populuşu ısırcm hele bi doğsun
Diclemahmut Zeynozeyyo al benden de okadar yan yatmaktan bi hal oldu artık dogumdan hemen sonra yapacagim ilk is yüz üztü uzanmak olucak😂
Tosbik Zeynozeyyo benim son 2haftam kaldi hayirlisyla doğuma. Vallahi bi iyileseyim ilk işim yüzüstü malak gbi yatmak olacak 😀😀😃
Bsrakyc59 Yüzüstü ytıpmuyumayı özledim. Karın gerginliği, sırt ağrıları , ayak yanmaları 🙄 henüz 34 haftalığız 😬
Zeynozeyyo Kaç haftalıksın bn 37+6 oldum bakalım normal mi sezaryan mı olucz bebiş pozizyonuyla ilgili birsey de demedi