Umut- Çok geçmiş olsun canin çok acıyor ama geçiyor iňs en doğru zamanda kucağınza alırsınız benimde üç tane kaybım var ilk bebeğimi 4.5 aylık normal doğum yaptım sonra iki kez kürtaj oldum kalbi durdu isyan etme sakın sağlıksız gebeliklede böyle oluyormuş ki rahim kendini yeniliyormus sağlıkli gebelik için en kısa sürede tekrar güzel haberler alırsınız iňs 😘
Duruuu1 Umut- Rabbım sizede sabır versin. Evet çok acı ama çok şükür daha kötü olmadan bitti belkide vardır bir hayır. Yarın baska bir doktora görünüp oda kürtaj derse direk aldıracak. Çok korkuyorum ama elimden birsey gelmiyor. Amin kimsenin kucağı boş kalmasın güzel haberler alır herkes
Aysecan0335 Duruuu1 canımm benim hepimiz yaşadık yaşıyoruz böyle acılar allahım en kısa zamanda kucağını doldursun üzülmemek elde değil tabiki ama toparlamaya bak araştır ne varsa sonra da bol bol dua 🤲 ben de edicem sana hep
Umut- Aminnnnn allh isteyen herkese nasip etsin korkman çok normal ama inan bir şekilde geçiyor dualarım sizinle olacak iňs herşey çok güzel olur bundan sonra sizin için ❤️
Duruuu1 Umut- çok teşekkür ederim Allah razı olsun. Tanımadığın bilmediğim insanların duasında olmak çok guzel benimde dualarım sizlerle 🤲🌸
Aysecan0335 Deletedmom_51 ah canım benim aldın mı yavrunu kucağına çok şükür bana ettiğin duaları hatırlıyorum bende 2 kez yaşadım şuan şükür iyi gidiyor dualarını eksik etme taze anne 🤲
Deletedmom_51 Aysecan0335 Canım aldım elhamdulillah sonsuz şükürler olsun, Rabbim hepinize de hayırla evlatlarınıza kavuşmayı onları sağlıkla büyütmeyi nasip etsin ❤️ Çok dikkat et kendine çok sevindim ❤️
Duruuu1 Aysecan0335 evet elimizde değil. Çok şükür vardır bunda da hayır ama içim çok değişik işte. Rabbım kimsenin kucağını boş bırakmasın. Dualarında benide aldığın için çok teşekkür ederim Allah razı olsun. Rabbım bu durumu yaşayan herkese inşirah ferahlığı versin . Sizde benim dualarımda olacaksınız ne muradiniz varsa dualarına alan almayan Rabbım en hayırlısı olacak şekilde kabul etsin inşallah 🤲❤️
Merveomrum tugcee0 ay evet hemen gittim eşim gelince , çok şükür , gayet iyi sağlıklı , büyüdüğü icin böyle olması normal dedi , nstde hafif sancı varmış , serum taktılar vs yollardilar sonra , şükür ama gayet saglikliyiz, teşekürler ilginiz için
nuzunismail Duruuu1 Geçmiş olsun, benim de 9 haftalık düşük olmuştu ilk gebeliğim. Doktor ilk gebeliklerin yüzde 40 ı düşükle sonuçlanır demişti normal karşıladı. Biz çok üzüldük tabi ama 5 ay sonra tekrar hamile kaldım kucağıma aldım çok şükür. Moralinizi yüksek tutun yine olur.