Busssssraaaaa 5 haftalıkken gittim kalp atışı ve kese için 2 hafta sonra gel dedi, 7 haftalıkken gittiğimde önce baktı keseyi gördük kalp atışını duyduk kan ve idrar tahlillerimi istedi. Bende troid var artı kan değerlerinde düşüş var dedi ilaçlarımı folikasidimi yazdı 1 ay sonra görüşürüz dedi ayrıldık