Busssssraaaaa Ben 5. 6. 7. Haftamda hep gittim. 5. Haftada keseye baktı doktorum, 6. Haftada bebişi ve çok az kalp atışını duyduk, 7. Haftada kalp atışı daha netti. 15 haftalık olana kadar 2 haftada bir gelmemi istedi gittim. 15 haftalıkken gittiğimde 1 ay sonra gel dedi. Doktorunuzun sizi yönlendirmesi lazım ama 7 ve 8. Haftaların birinde gidip bebişin kalp atışını duyun