Mirayhilal1 Cayvarmiya ben salı gece 3 den sabah 10 a kadar çektim doktora gittik sancı çıktı 2cm açılma var cumaya kadar doğum olur dedi ama bende tık yok 😅😅
melek79 2 gündür özellikle sabah ve akşamları sancılrım oluyor benimde 33 hafta daha ama 2. Dogumh. Oldugu için yalancı sancı oldugunu anlıyorum. Yani tek farkı düzensiz olması😂😂 aynı adet sancısı gibi vuruyor banada . Rabbim hepimize kolaylık versin
Mirayhilal1 Cayvarmiya hemde ne inatçı sorma yapmadığım şey kalmadı bizim kiz gelmiyor hayırlısı bakalım 😊😊😊
myangelson Kubrabsyg45 şiddeti artıyor mu düzenli mi hiç baktınız mı 🙏🏻 ya da duşa falan girdin mi hiç duştan sonra azalma falan oluyorsa yalancı sancı oluyor genelde