39+4 üm gece benimde düzenli sancım başladı belden ağrı giriyordu biraz bekledim sıklaştı ⅚ dakkaya kadar düştü saat 4 te gittim hastaneye açılmam yoktu ama nst de sancılarım çıktı çatı muayenesinden sonra her tuvalette lekelenmeye yaşadım eve gönderdiler daha fazla sancı olması gerektiğini kanaman veya suyun gelince hemen gel evde sancıların artsın dediler sabah oldu sancılarım durdu çok ümitliydim ne zaman doğururum acaba