Merhaba :) ben hamilelik hikeyemin sonuna geldim yeni ve asla bitmeyecek annelik serüvenime başladım. Kızlar tam 39. Haftama girdiğimde gece 3.30 da tualete kalktığımda kanlı su gibi bi akıntıyla karşılaştım. Gebeliğim boyunca makat çatlağım oldu ve sonlarına doğru çok kanamam olmuştu. O sebeple ay baya kanamam olmuş diyip pedimi değiştirip yattım. Meğer suyum gelmiş😂 sonra yarm saat uyumuşum baktm altıma yapıyomuşum gibi bi his tualete kalktıgmda pedim dolmuştu. Hafif kanlı bi suydu. Nişanım geldi sanıp tekrar uzandım. Baktım gelmeye devam ediyor saat 4.30 olmuştu eşimi uyandırdm. Doktora gitmek için hazırlanırken hafiften sancım başladı. Eşime bana tost yap dedim şimdi doğum başlamışsa bana yemek vermezler diye😅 güzelce tostumu kahvaltımı yaptım . Nedense hep hastaneye gidicem beni geri yollayacaklar yürü banyo yap falan diycekler diye düşündüm. Hastaneye gittiğimde açıklığım 4cm olmuştu. Muayenede kalan suyumda boşaldı. Doğumu yarılamışşın dedi ebe. Bir saat nst de kaldım . Ama hastanede daha açılmam olmayınca ve suyumda geldiği için suni sancı verdiler. İşte orası biraz sıkıntılıydı baya sancılı bişey maalesef . Ama neyseki kısa sürdü çünkü epudural taktırdım. Epidural dünyanın en güzel şeyiymiş😍 bir kaç saat nst de kaldıktan sonra açıklığım 10 cm olmuştu. Artık doğurmaya hazırdım. Baya bi ıkındıktan ve bebişimin kafası göründkten sonra doktor eşimle birlikte geldi. İlk gebeliğim old için kesi atıldı. (3 tane dikişim var) Sonrasında mucizem gerçekleşti. Kızıma kavuştuk eşimle el ele iken🥹
Hastaneye cumartesi 25 şubat saat 6 civarı gittik . Kızımı 11.55 de kucağımıza aldık🥰
9 aylık serüvenim burda güzelce sonlandı. Rabbim herkese en güzel doğumlar nasip etsin. Kolaylıklar versin💗