Sabina13 Bulbulyuvasi ilk bebegimde 15 haftamda hiss etdim ama anlamiyordum…kelebek cirpinmasi gibi bir sey oluyordu…hareketleri kuvvetlenince bebek oldugunu anladim…gaz falan zanediyordum ben
Nursaygi Bulbulyuvasi Benimde ilk gebeliğim 17+3’de hissetmiştim ilk pıt pıt şeklinde sol tarafdan vurmuştu. 🥰 Şimdi 27 haftalık maşallahı var durmuyor 😁