BehiyeGrel Merhaba bayanlar 🌸 Hamilelik nasıl gidiyor ? Hareketleri hissediyormusunuz ? Çok yoğun mu oluyor az mı oluyor hareketleri bebişinizin merak ediyorum🤗🎀
tazecikanneee BehiyeGrel bizimkinde sabah hiç hareket yoktu nerdeyse ama öğleden sonrasından beri kıpır kıpırız maşallah 😂🙈
martannesi03 BehiyeGrel mrb canım. Ben 2 haftadır baya yoğun hissediyorum hareketlerini çok şükür özellik herhangi bişey yediğim de 🙂 çok güzel bı duygu 🙌🙌🙌🙌
Ruzgarr BehiyeGrel bende mart annesiyim nasipse.benimki suan uyumuyor kipir kipir.bende sunu sorcam kontrolleriniz kac haftada bir kızlar.
Minikaryam BehiyeGrel bende 19+4 ama daha hissedemiyrm hareketleri çarşamba ultrasonda hersey yolundaydı o kıpır kipirdı ama ben hissetmedim acaba normal mi
Meltemd Minikaryam merhaba canim ben de 20. Haftamı bitirene kadar hissetmemiştim bebegimi tam 20. Haftamı bitirdiğim gün hissettim. Sakın kafana takma bazen daha geç bile hissedenler oluyomuş. Eminim seninki de en kısa zamanda kendini hissettirmeye başlar. :)
BehiyeGrel Minikaryam 20 den sonra daha net hissedersin diye düşünüyorum ama inşa allah normal yani takılma asla 🤲
Ilaydaile 22+1 Mart annesiyim inşallah 😍 Bu haftadan sonra hareketlerini daha da fzla hissedicekmişim . Bi balık gibi oynayıp duruyo benim oğlum 💕 😄
Aymehah Ilaydaile yaa tam benim tabirim balık gibi vizit dokunuyor geçiyor Di mi tekme fln sonra heraldr 😂
Candan Bazen kipir kipir bebelerim bazen gun icinde hic hissetmiyorum. Ikiz oldugu icin mi çok hissedemiyorum
BehiyeGrel Candan allah yardımcınız olsun .. ağar kokulara maruz kalmazsam Miğdem bulanmıyor eğer koku çoksa miğdem alt üst oluyor hemen😷
Chan 18. haftamda hissetmeye başladım 😊 her gün tekmeleme olmasa da hıçkırık tutuyor arada. Ama hissettiğim günden beri hiç gün atlamadı. Hareketleri için yoğun diyemem ama günde bir kere de değil. Onun dışında hamilelik iyi gidiyor. Bir tek şu iç bacak ağrısı beni benden almakta. Kemik ağrısı çekiyorum resmen. En son geçen hafta doktora gitmiştim. Şimdi 17 Kasımdaki detaylı randevumu bekliyorum 😊
BehiyeGrel Chan doktoruna bu ağrılarını söyle ben kalsiyum ve Demir ilacı başladım benimde ağrım çoktu hatta uykudan uyanırcasındaydı o yüzden danış mutlaka derim🤗
FtMs Chan 19+4 olduk bizde 15. Haftadan beri vajinaya yakın sağ bacağımın iç tarafında ağrı var özellikle geceleri sağ tarafıma döndüğüm an uyanıyorum acı içinde doktora gidince soracağım siz sordunuz mu