rncst acıkcası bu hastanede doğum yapmak istemiyorum artık doğum öyle bişey ki insan kendini güvende hissetmek istiyor herseyde bu böyle ama doğum biz kaadınlaarı ayrı bi etkiliyor doktorumuz hastane ebe kalacağımız oda bile bizi endişelendiriyor böyle bişey yasamak beni o hastane tarafında korkuttu bu yüzden istemiyorum yarın paketii aldıgım yere gidip iptal etmelerii para iadesi yapmaları icin görüüşücem paketi alalı daha bi hafta olduu zaten cayma hakkım illaki vardır önceliğimiz iptal etmek olucak ama iptal edemezsek naparız bilmiyorum az bi para değil 14 bin lira sonucta cöpe atılcak görmezdenn gelincekk bi rakamda değilki biz onu ayarlamak için baazı seylerden vazgectik bakalım yarın hastaneyle bi görüşüyümde