hicrann_96 Allah Allah çok enteresan bende sizinle aynı hastaneye gidiyorum. Geçen gün bende acillik oldum benden hiç ücret almadılar.
Ciğer geliştirici iğne yaptılar serum taktılar kasılma giderici iğne de vurdular ama oara ödemedim. Kesinlikle konuyu takip edin bende sizin yerinizde olsam şikayet ederim