Korkuyorsan bekle ama hiç bir zararı yok. Hangi doktor gebesine zarar vermek ister mantıklı düşünün. Benim ilk kontrolum vajinaldi, avantaji doktor açısından çok fazla her şeyi net görebiliyor doğrudan bakıldığı için. Ama ben korkuyorum, çekiniyorum diyorsan eger 1 hafta daha bekle