adatuna kuzum doktoruma sormamıştım ultrasonu.. soruyu sorduktan sonraki gün gittim daha ben sormadan açıkladı her şeyi. ilk gebeliğim ve korkmam normal aslında, buradaki arkadaşlar da sağ olsun çok yardımcı oldular. yani doktora güvenmemek gibi bir durum yok, doktoruma güvenim sonsuz :)