33+6 olduk kızımla Nisan bebisleri genelde kız galiba herkes kızım demiş ☺️ cok ağırlaştim bacaklarim ağrıyor topuklarim ağrıyor uykular haram oldu bi an önce dogsa diye bekliyorum sabırsızlıkla ultrason da 15 nisan diye gözüküyor ama normal dogum olacağı için bakalım ne zaman gelecek kelebeğim 🥰