bendiyebiriii bugün 34 olduk çok şükür. 4 nisan sezeryan için konuştuk doktorumla ama nasip tabii ki yeter ki sağlıkla gelsin🤲🏻 İnanılmaz ağırlaştım biraz yürüyüp nefes nefese kalıyorum, uykularım çok bölük bölük oldu, hareketleri de çok sertleşti koca insan gibi acımadan tekmeleri vuruyor yanlarıma 😂 Hem çooook heyecanlıyım kalbim eriyor şimdiden kızıma hem de zaman çok yaklaştıkça kaygılarım başladı. Bundan sonrası nasıl olacak, bebeğime iyi bakabilecek miyim, hayatım nasıl şekillenecek, kendime vakit ayırabilecek miyim gibi gibi türlü şeyi düşünmeye başladım. İnşallah normaldir bu düşünceler çünkü bugüne kadar yoktu yeni oldu 😂 Tabii hepsi bir yana yeter ki kızım sağlıkla hayırlısıyla dünyaya gelsin diyorum geri kalanlar zamanla oturacaktır rayına.