Ben Samsun da ünv hastanesine gidiyorum tüp bebek uzmanım prof takibimi yapıyor 300 tl muayene ücreti ve nasip olursa şu an 10 haftalık hamileyim doğumumu da orada yapmayı düşünüyorum.Özel hastanelerin doğum muayene ücretlerini okudukça aklım almıyor bir arkadaş 37 bine doğum yapacağım yazmış yazık o paraya neticede bir gece yatıp çıkacağız onu bebeğime harcarım daha iyi 😌 o da doktor o da doktor şaşmamak elde değil millet çok zengin ya da 😃