68selda06 Uras28anneai 1 defe cinsiyet için gittim özele sonra devlete gittim randevu buldukça gidiyorum bazen ayda bazen 1ayi geciyo ama 33 e girdim ayın 10 unda gideceğim be aralıkla cagrir bilmem önce ayda gel diyordu
Kubukargl Uras28anneai özel ilk zamanlar ayda 1 çağırıyor yada 3haftada bir bebekte ve sizde bi sıkıntı yoksa son aylarınızda 2 haftada bir çağırıyor son düzlükte haftada bir görmek istiyor benim öyleydi aksi bi durum olursada istediğin zaman gelebilirsin diyodu yada özelde 10 gün için kontrol süren oluyor istiyosan gelebilirsin diyodu doktorum devlettede randevu buldukça gitmiştim tahlillerimi falan devlette yaptırmıştım
selinsmother Uras28anneai kese kalp atışı ve cinsiyet için gittim daha da gitmedim devlete gidiyorum memnunum 🥰 doğumuda devlette düşünüyorum
Serpilinumudu Uras28anneai ilk kalp atışı için gittim özele sonra 2 defadır devlete gidiyorum şimdi cinsiyet için gideceğim özele bi kez daha sonra devlette devam edeceğim bir de detaylı ultrasonu özelde yapmayı düşünüyorum doğum da Allah nasip ederse devlette olacak inşallah.
Bulbulyuvasi 68selda06 cinsiyet icin özelde ne kadar ödediniz acaba sorması ayıp benim bebis 18 haftalık tarama testleri yapıldı iki hafta önce ama hastaneye gidesim gelmiyor bakmaya cünkü söylemiyor cinsiyeti
Aydanozen81 Bende cinsiyet için gitmiştim fiyatlar çok pahalı sürekli gidemiyorsun. Devlet takipliyim 37.haftam için özel öğretim üyesi randevüsü aldım 268 lira muayene ücreti devlette bakalım nasıl olucak
Uras28anneai Aydanozen81 bence uygun almissin ben 400 TL uzman doktor ilk defa özele gitcem bide Giresun gibi biryerde yasiyorum
Minis122 Aydanozen81 ucreti bedavaymis vala kirikkalede ozelde 500 tl muayene 1 kez cinsiyet icin gittin gerisi hep devlete
Uras28anneai Kubukargl bende devlet takipliyimde 16 haftamda.gitrcen hala cinsiyet söylemedi bide devletteki ozeldeni doğum yapcam kararsizim iki doktor gitmek istiyorum ilk bebegimi özelde doğurmuştur ama fiyatlar çok artmis
Kubukargl Uras28anneai yanlış hatırlamıyosam bana devletteki doktor detaylıdan sonra yani 22.haftamda cinsiyetini biliyomusun diye söylemişti zaten çokta bilgi vermiyolar siz sorun cinsiyetini görebiliyomusunuz diye o bakarken ne sordunuz sordunuz yoksa arkanıza baka baka çıkıyosunuz 😂
68selda06 Uras28anneai evet söylediler 12 haftalık falandi gittiğimde soyledi şuanda 33 haftaligim devlet hala soylemiyo
Uras28anneai Kubukargl sordum sordum göremiyorum cihazimiz çok kotu dedi özelden randevu aldım zaten bakalım
Gebeysek1 Özele kontrole gidiyorum. Yapılacak testleri devlette yapıyorum. Ama artık galiba tamamen devlete gideceğim. İyi bir doktor bulamıyordum buldum sanırsam. Özeller pahalı, özelde doğum çok pahalı. Kararsızım bende
Uras28anneai Gebeysek1 malesef bende iki doktor birden gideceğim gibi devletteki doktorum iyi ama sistem çok kotu kadın yetisemiyor günlük hasta sayısı okadar fazlaki içeri 6, hasta birden aliyor
Kubukargl Uras28anneai bazı şeyler için özel tercih edilebilir imkanınız varsa iyi yapmışsınız gönlünüzden geçen olur umarım
Uras28anneai Kubukargl şükür Allah’a imkanım var ilk oğlumu Mayıs 2021 doğumlu herşey dahil 2200 doğum yaptım şuan 10 bin bukadar artış insanın caninu sikiyor sadece
Aynr1380 Devlet ayrıntılı bilgi vermiyor malesef bend evi özel bir devlet yapıyorum ayrıntılı usg için devlete gittim onu çektirdikten sonra da devlete devam ederim biraz ama son zamanlarda özele gidip ayrıntılı bilgi almak istiyorum boy kilo çocuk ne drumda bilgi veren yok devlette malesef . Bizim burda da özel 500₺ 😫
Uras28anneai Aynr1380 fiyatlar çok fais ya ama neyapalim dediğiniz gibi devletten bir bilgi alamıyoruz gaybete pazar git gel
-Fatma Bnde bidaki hafta özele gitcem ayrıntılı ultrason için muayene 400ayrintili oluğu icin toplam 580 istiyorlar fazla baya ama burdaki devlet Hastanesi’nde ayrintili ultrason yok malesef
Uras28anneai -Fatma Giresun doğum Hastanesi’nde var ama siz görmüyorsunuz çocuğu onlar bakıp bir rapor olustutlruyor