Eva03 Hediyelik kolonya ve süsünü kendimiz yaptık.Kapi süsünü yaptırdık ama çok ağır olduğu için eşim bunu asmayalim dedi bir tanede punch işi yaptırdık kapıya asmalik.cikolata yaptırmayı düşünüyorum ama daha erken birde yer karar veremedik.
Minis122 TubaEraslan guvenilir emin olun benim bile cikolata seker aldigim arkadasim. Bende hamileyim. Bu halde size yalan soylemem. Hic supheniz olmasi cok bu isi yapan sayfa var grubumuz var bizim ama ben kendim bile aldigim kisiyi souledim size cikolatayi bende o arladasima yaptiracagim watsap numarasi var sayfanin ordan yazin isterseniz
brcylmzakts Sedaorannn merhaba ben de kapı süsünü kendim yapacağım ama sizin kapı süsündeki melekten bulamadım bir türlü..nereden buldunuz acaba?
Sedaorannn brcylmzakts Keçe bebek yazarak bulabilirsiniz trendyol vs orada mevcut ama ben dolap uygulamasından bir satıcıdan almıştım orada da aratabilirsiniz ☺️
Sinemgirgen Bulutlutoprak https://instagram.com/makremellitasarim?igshid=YmMyMTA2M2Y= buradan yaptırdım
Sinemgirgen ikibalikannesi teşekkür ediyoruz🥰 https://instagram.com/makremellitasarim?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Edasak5 Hafize23 benim kendi sayfam var takı yastığı ve kapı süsü yapıyorum bakmak isteyenler bakabilir 🥰 bebek_yastiklari Instagram sayfam
2Mom2 Makrome epoksi pleksi ne isterseniz tüm detaylarıyla görselleri mevcut 🐣 https://instagram.com/macroworkofficial?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Eylemmmm Hafize23 ben instagramdan sipariş verdim 250 tl, gayet memnun kaldım kapı süsü ledli, ama ledi calısmadı o ayrı mesele. Cıkolatayı da yine instadan buldum 50 tane ısımlı falan 140 mıydı ne