pheobebuffay AsyaveAnnesiii merhaba, evet akşam gel dediğinde sezaryen için gittim sonda takıldıktan yarım saat kadar sonra sancılarım başladı aşırı derecede. Suni vs verilmedi kendi sancım çok fazlaydı
Uduruu pheobebuffay bende Ali beye gidiyorum çatı muayenesi yaptı mı hiç yaptıysa kaçıncı haftada yaptı