Edaemkl Pamuk sen çok mu düzgünsün benim postuma yorum yapma kardeşim daha insanlarla nasıl konuşulacağını idrak et
Cayvarmiya Edaemkl ilacını kullan bebeğe enfeksiyon bulaşır yoksa . Sinirini de benden çıkarma iyiliğini düşündük şurda
Edaemkl Cayvarmiya ya demeninde uslubu var resmen burda dalga geçiyorsunuz çok ayıp yani insanları üzmeye hiç hakkınız yok gerçekten resmen dalgaya almışsınız
Cayvarmiya Edaemkl çünkü bak çok kişi kullanmıyo ilacı doktor veriyor kullanmıyor artık bu şekil yapanların dalga geçtiğini düşünüyorum. 8 yılım bitti 9 yıldır yetişkin yoğun bakım yenidoğan yoğun bakım hemşiresiyim böyle gördükçe delleniyorum