Pamuk gördüm yavrum yorumunu kendi fikrin olduğu için bir şey demedim, lakin ama öyle değil illa kötü bir şey çıkacaksa aldırmak için değil bebeği . Sende bir sorun var ise plesenta ile vs onu görüyorsun ona göre anneye hemen müdahale ediliyor sağlıklı bir gebelik için. bebekte sorun var ise doğumdan hemen sonra müdahale edilme şansı var. Şimdi yaptırmadın diyelim doğum oldu bebekte bir sorun var ama ne onu bulup müdahale edip falan zaman kaybı … o yüzden yaptırmanı öneririm ama yargılamam asla