Efnansena bana da alttan çok baktılar annem doktora söyledi kızımın canı açıyor gelen geçen alttan muayene ediyor dedi sık sık kontrol edilmesini istemiyorum dedi ondan sonra doktor dedi tamam tek kişi kontrol etsin dedi sonrasında 2 saatte bir tek kişi baktı, doktora söylediğiniz zaman sürekli kontrol etmiyorlar, söylemeniz gerekiyor bunu söyleyince tamam diyorlar her gelen kontrol etmiyor