BuseS-T _almirasmom 7.30 da yatisimiz var asirii heycanliyim insallab hepimiz sagliklaa bebeklerimizi kucagimiza aliriz 🤲🏻💕
Ledeyna21 _almirasmom bu postu bekliyordum desem yeridir tahmin etmiştim sezeryan olacaklar bu tarihe ve 23 03 denk getirmek isterler diye bizim normal doğum bekliyoruz zamanını 39+4
Ceylannrr _almirasmom şaka bi yana rabbim sağlıkla hayırlısıyla kolaylıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah canım 🌸